Petities.com

Wijk Brabander zegt nee tegen flexwoningen

Op 7 juni kondigden de gemeente Venray aan 80 flexwoningen te willen bouwen voor 240 vluchtelingen, statushouders en ontheemden. Dit voor een periode van 15 jaar. De gemeente classificeert dit als tijdelijk. Bovendien is 15 jaar niet definitief evenals de samenstelling van de groepen bewoners. Wij de bewoners van de prachtige kindvriendelijke wijk zijn van mening dat een dergelijk "project" hier niet past. We zeggen dus nee!


Bewoners Brabander Venray
Neem contact op met de auteur

Onderteken deze petitie

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Bewoners Brabander Venray alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.


OF

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.
We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.
Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden:
Ik ben minstens 16 jaar oud en ik accepteer het privacybeleid van deze petitie.