BOYCOTTE PEDOHANDBOEK!!!!

Ik wil eigelijk zoveel dingen zeggen , maar ik hou het kort ! Ik heb geen woorden ervoor dat er zoeen pedohandboek bestaat ! Met deze petitie hoop ik dat het geboycotte kan worden ! Laat onze onschuldige kinderen met rust !! Deel het zoveel met je mensen en laten we er een serieuze zaak van maken ! Ze proberen elke keer van alles iets om het te normaliseren maar NEE dat laten we niet toe !.... team comeback

Door te ondertekenen, machtig ik TeamComeback om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )