Bomen in Parkeervakken Grasbuurt Rotterdam

boomvak_02.jpgWe constateren dat de boomvakken die momenteel geplaats worden  IN de straten

1. Parkeerplekken kosten
  2. Voor overlast zorgen door afvallende bladeren op de straten en concurreren met het monumentale prive groen.
  3. Zonlicht wegnemen in de huizen en daarmee hogere stookkosten.
  4. De bomen gaan concurreren met onze eigen bomen op prive grondgebied.
  5. In veel gevallen wordt de boom BOVENOP het nieuw geplaatste vuilwater en schoonwater riool geplaatst van de huisaansluiting van de bewoners. Dat is vragen om problemen die praktisch en financieel terecht komen op het bordje van de bewoner. De onderzoekskosten van een probleem worden nooit vergoed!

We verzoeken de gemeente nogmaals middels een bewonersavond inhoudelijk SAMEN te kijken naar de plek van bomen om die te verwijderen en te verplaatsen buiten de parkeervakken.

Door te tekenen geef ik Marc Petersen toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.