Bezwaar beoordelingscriteriums toepassing van het recht en adviseren P2

Voor de twee beoordelingscriteriums toepassing van het recht en adviseren hebben velen van ons adviesbrieven gebruikt. Het kan zo zijn dat de adviesbrieven niet goed genoeg waren om bij de rubric als voldoende beoordeeld te worden. Hierdoor hebben we onze 15 studiepunten niet gekregen. Maar is dit wel eerlijk? Er is vanuit de leerlingen gevraagd naar feedback aan de docenten. Want dit zou altijd mogelijk moeten zijn, ook de docenten hebben dit vermeld aan het begin van het schooljaar. Echter vonden ze het feedback geven op de adviesbrieven een hoop werk en verzochten daarom ons als studenten elkaar feedback te geven. Een eerste jaars student die net 6 maanden rechten studeert heeft niet de zelfde kennis als een docent recht en kan dus ook niet de juiste feedback geven. Waardoor de adviesbrieven niet goed genoeg zijn en een groot deel van je bewijsstukken, al niet meer kloppen.

Zijn de beoordelingen dan wel eerlijk geweest? Ik vind van niet en ben bereid om met de ingezamelde handtekeningen naar de examencommissie te gaan. Als jij het met mij eens bent, ondertekenen de petitie.

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Rabia Akdemir alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden: