Behoud van Zandtjes Pakket Service

• Wij zou graag uw steun willen vragen, om onze pakketdienst open te houden. Wij zijn naar ons idee echt een aanwinst voor het dorp Teteringen. Met uw handtekening verklaard u dat u geen overlast van ons ervaart
  • Omdat mijn man door ziekte erg geïsoleerd was en hij zich daardoor nutteloos voelde zijn  we begonnen met onze pakketdienst in September 2021 op de Voorste Brand 1 Teteringen.Zodat mijn man zijn isolement kan komen en  hij zich niet zo nutteloos meer voelt. Na mijn weten doen we er niemand kwaad mee en is het in ieder geval handig voor de mensen in de buurt om hun pakjes weg te brengen of op te halen.Omdat een paar mensen uit onze straat en wij weten wie het zijn zeggen er last ervan te ondervinden hebben ze er voor gezorgd dat we waarschijnlijk onze deuren moeten sluiten.Dat zouden we echt heel erg vinden niet alleen valt mijn man in een gat als hij moet stoppen met dit vrijwilligerswerk mijn man doet per dag wat hij kan en doet dit heel erg graag en we komen ook in de problemen omdat we contracten hebben afgesloten met verschillende  pakketdiensten en sommige zijn niet per direct op te zeggen.

logo83.jpg

Door te ondertekenen, machtig ik Samantha van Zand om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.

We zullen uw telefoonnummer niet openbaar online weergeven.