Behoud van volwaardig recyclagepark in Zingem

Het recyclagepark in deelgemeente Zingem (Kruisem) wordt gedeeltelijk afgebouwd. Het schepencollege legt deze beslissing op 23 september voor aan de gemeenteraad. Voor veel Kruisemnaren (en in het bijzonder de inwoners van het voormalige Zingem) is het een achteruitgang om zo’n 10 kilometer verderop te moeten gaan met o.a. steenpuin, houtafval, menig grofvuil, bouwafval en asbestcement.

Groen&Co Kruisem, Open VLD Kruisem en N-VA Kruisem willen een volwaardig recyclagepark behouden en dus géén ‘light-versie’. Laat je stem horen en vraag samen met ons om deze keuze te herzien. Bovendien was het een duidelijke verkiezingsbelofte van de bestuursmeerderheid dat het recyclagepark in deelgemeente Zingem ‘onverkort’ zou open blijven. Het afbouwscenario naar een mini-recyclagepark is zo wel een heel bittere pil en maakt de fusie voor Zingemnaren een stuk moeilijker te verteren…

>> Onderteken (met je naam of anoniem) deze petitie en vraag samen met Groen&Co Kruisem, Open VLD Kruisem en NVA Kruisem voor het behoud van een volwaardig recyclagepark in Zingem.

(Wanneer u de petitie ondertekend heeft, ontvang je een e-mail en dien je nog op een bevestigingslink te klikken)Petitie10.jpg

Groen&Co, Open VLD en NVA (Kruisem)    Neem contact op met de schrijver van het verzoekschrift

Door te tekenen geef ik Groen&Co, Open VLD en NVA (Kruisem) toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.