Behoud van sauna Strop Gent

Het sluiten van de sauna, erfgoed van 50-60jaar is enkel te wijten aan de beslissing van schepen Bracke Sofie, Farys heeft er niks mee te maken. De duikersclub van Gent evenmin - dit is een fabel. Onze gezondheid primeert en de Stad Gent heeft plichten om te zorgen voor de gezondheid van haar gemeenschap maar ook op sociaal vlak. Het riante oord Roozebroecke, zoals schepen Bracke het voorstelt, is geen alternatief vanwege onhygiënisch en onrust. De Privé is voor sommigen onder ons onbetaalbaar. Wij vragen aan het stadsbestuur hier goed over na te denken en in eerste instantie de sauna promoten, wat ze jaren nagelaten heeft. Uit naam van de sauna-gebruikers, Krie Heyse.

Door te ondertekenen geef ik Krie Heyse - Cosyns Dirk toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.