#BAR4MOETBLIJVEN

bar4moetblijven-1.jpg

#BAR4MOETBLIJVEN

De kans bestaat dat de populaire zomerbar BAR4 in Mortsel geen verlenging krijgt van haar concessie. Nochtans bouwde de organisatie een prachtig succesverhaal uit, gedragen en geliefd door velen.

BAR4 in Fort4 is na drie seizoenen een vaste waarde geworden. De zomerbar noemt zich niet voor niets het fijnste zomerplekje in Mortsel in omstreken. Vele tienduizenden bezoekers zullen dat ongetwijfeld beamen. BAR4 is voor een erg divers en breed publiek - jong en oud binnen alle sociale lagen - een échte thuis geworden. Het spreekt voor zich dat BAR4 er héél graag nog enkele jaren wil bijdoen.

Maar daarvoor hebben we jullie steun nodig. Onderteken onze petitie #BAR4MOETBLIJVEN. Zodat we met een sterk dossier bij het stadsbestuur van Mortsel kunnen aankloppen om alsnog een verlenging van de concessie te krijgen. Laat jullie horen. Het verhaal van BAR4 mag na deze zomer niet eindigen.  En samen met jullie willen we bovendien ook in 2019, 2020 en 2021 nog heel wat zalige zomers beleven op dit unieke groene eilandje.

Bedankt alvast!

Meer info: www.bar4.be.