ANNULERING EINDEXAMENS

Volgens ons heeft de school reeds genoeg evaluaties waarop de klassenraden zich kunnen baseren om een weloverwogen beslissing te nemen i.v.m. het eindattest van een leerling. Onze school heeft het altijd over een participatieve school in dewelke men luistert naar het oordeel van de leerlingen: wel hier is ons oordeel, schaf de eindexamens af. Wij hebben reeds genoeg aan ons hoofd en ongewone tijden vergen ongewone maatregelen. Geef leerlingen die een minder goede beurt maakten op het eerste examen een tweede kans. De examens moeten een keuze zijn en geen verplichting.

Door te ondertekenen geef ik TegenExamens toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.