eSIM in Nederland
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Wijziging Petitie
2019-10-02 21:56:30Hallo,
Omdat T-Mobile de eSIM geintroduceerd heeft heb ik de petitie inhoudelijk aangepast en vernieuwd. Een nieuw topic is op de T-Mobile community geplaatst en deze richt zich voornamelijk op het ondersteunen van de Apple Watch met 4G. Vraag mensen om de petitie te tekenen zodat we gehoord zullen worden!
Lees de beschrijving goed en zoek het topic op het community forum van T-Mobile op en discussieer met ons mee!
Teun
Deel deze petitie
Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.
Hoe een petitie promoten?
- Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
- Neem contact op met uw vrienden
- Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
- Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
- Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.