Agenten ervaren de dagelijkse praktijk, dat mag gezegd worden.

bij1_rotterdam_agenten2.png

Agenten ervaren dagelijks de confronterende realiteit op straat.

Wat denkt u van BIJ1 als haatapparaat?

Steun de agenten en onze maatschappij tegen de haat van BIJ1, dat alles wat wij zijn gesponsord wenst te slopen, met hun eigen racisme.

Wij constateren:

• Dat de politie reeds onder druk moet presteren en de haatzaaiers van BIJ1 en KOZP kans zien of wel creëren om tegen de politie aan te schoppen, en het liefst de knie in de nek te plaatsen, want die moet volgens hun ingeperkt en het liefst ontmanteld worden.

Mochten ze dit voor elkaar krijgen, wat zou voor ons daarop volgen?

• Dat de politie nu eenmaal dagelijks blootgesteld wordt aan haat en criminaliteit en je daardoor moeilijk kunt verwachten dat ze zich politiek 'correct' en met meel in de mond gaan uiten. Oftewel het napapegaaien van de haters en faciliterende media en overheid. Dat kan niet.

Wanneer je iets niet meer mag bespreken, is het dan überhaupt nog mogelijk deze problemen aan te pakken?

• Dat de overheid, het onderwijs en de media compleet het contact met de normale burger en de realiteit is verloren. Ze de oren makkelijk laten hangen naar diegene die het hardst schreeuwen en voor gesponsord worden. Wegkijken van de problemen. Wegkijken van de meerderheid die normaal doet, want dat verkoopt niet.

Door wie en waarom worden ze met belasting opgebracht geld gesponsord?

Wij verwachten:

• Dat een gemeente als Rotterdam en de hele Nederlandse overheid dit soort organisaties niet langer sponsoren en ruimte bieden voor de door hun gemaakte onzin en waanzin, en hun haat jegens onze maatschappij en de politie niet langer blijft faciliteren.
  • Niet langer meegaan in het marketingverhaal van BIJ1 en KOZP, alleen maar omdat Hilversum en Amsterdam hun alsmaar kritiekloos platform blijven bieden.
  • Als je het oneens met ze bent, omdat het wel duidelijk is dat niet met ze te praten valt, jullie je hier ook niet meer toe verlagen.

Steun de agent en de normale burger, die niet met subsidie gesponsord worden om haat te zaaien maar gewoon hard aan het werk zijn en geen tijd hebben voor racisme en fascisme. (Terwijl zij dondersgoed weten wat er werkelijk speelt). Dit in tegenstelling tot deze haathobbyisten met haat en racisme als dagbesteding.

Laat ons met meer dan 18.811 mensen om realiteitsbesef vragen van onze overheid, zowel lokaal als nationaal — voor onze maatschappij, door en voor de normale reële mensen. Niet gesponsorde schreeuwfiguren maar de betalende burgers. Of is dit soms teveel gevraagd?

Door te ondertekenen, machtig ik Nederland op half 11 om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.