Aftreden Rob Metz, burgemeester van Soest

Veel inwoners van het mooie dorp Soest maken zich ongerust over het functioneren van onze burgemeester, Rob Metz. Na een discutabele politieke carrière in Apeldoorn is Metz sinds 28 november 2013 burgemeester van Soest. In zijn ambtsperiode heeft hij zich meermaals discutabel gedragen door zijn machtspositie als burgemeester te gebruiken uit persoonlijk belang. Ook in deze Coronatijd zien we een burgemeester wiens optreden tegen het vermeend overtreden van coronaregels discutabel cq. zeer twijfelachtig is. Hebben wij Soesters vertrouwen in een burgemeester die het welzijn van de Soester burgers en ondernemers niet op de eerste plaats van zijn prioriteitenlijst heeft staan??? Zijn de gemeenteraadsleden er voor de Soesters of zijn ze er voor burgemeester Metz??? Laten we hopen dat onze gemeenteraadsleden er wel zijn voor ons Soesters en conform hoofdstuk IV artikel 61b van de Gemeentewet aansturen op een verstoorde verhouding tussen gemeenteraad en burgemeester, en dit gebruiken om burgemeester Metz te dwingen tot aftreden. Door Rob Metz is er grote onvrede en onrust onder de Soesters, gemeenteraadsleden doe iets voordat het te laat is! BF-Vuur10-Burgemeester-12-768x9601.jpg

Door te ondertekenen geef ik RGW toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.