Aftreden minister Grapperhaus

Na een foutje op de bruiloft en een debat verder sinds 2-9-2020 is besloten dat minister Grapperhaus in zijn functie kan blijven. De minister gebruikte termen als 'uitdeuken' en is stellig overtuigd dat hij het geschade vertrouwen van het volk wel kan herstellen (uitdeuken). Hij is er van overtuigd dat hij nog steeds serieus genomen kan worden in zijn functie en mensen kan toespreken en aanspreken op hun 'asociale' gedrag zodat ze zich houden aan de regels.

Regels die deze minister aan zijn laars gelapt heeft. Hij heeft spijt betuigd en 2x €390 gedoneerd aan het rode kruis en dat is het dan.

Mijn vertrouwen in deze minister is onherstelbaar beschadigd. Hij heeft niet alleen foutjes gemaakt, maar ook doel bewust gelogen en dingen verzwegen. En dat rekent het volk hem het zwaarste aan.

Dus deze petitie met een begeleidend schrijven is om ontslag te eisen van Minister Grapperhaus van veiligheid en justitie.

Wij hebben GEEN vertrouwen meer in u wat betreft deze functie. U kunt het  vertrouwen van het volk niet 'uitdeuken'. U dient op te stappen!

Door te ondertekenen geef ik Mirel toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.