Aftreden burgemeester Halsema, inzake het negeren van het burkaverbod.

Een petitie voor het aftreden van burgemeester Halsema, inzake het burkaverbod. De betreffende burgemeester wenst de wetten en regels rond het burkaverbod niet uit te voeren. Met een voorbeeldfunctie als deze, dienen wetten en regels als deze, die zijn gemaakt door de eerste kamer, te worden uitgevoerd. Wij als burgers moeten anders ook maar gewoon gaan stoppen met belasting betalen, eveneens als de zorg verzekering. Gewoon omdat we het er niet mee eens zijn. Bij deze eisen wij als volk van Nederland, het aftreden van burgemeester Halsema, te vervangen door een burgemeester die de regels en wetten wel uitvoerd.

Door te ondertekenen, machtig ik Marco de Bruijne om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.