Afschaffing hondenbelasting in alle gemeenten

In een aantal gemeenten wordt nog steeds hondenbelasting gehanteerd. De diverse gemeenten kunnen niet aangeven waarvoor deze belasting wordt gebruikt, het gaat naar de algemen middelen. Katten kunnen vrij los lopen en het milieu vervuilen, tevens vernietigen katten het ecosysteem, getuige de recente uitspraak van de EU. Volgens de EU mogen katten niet los naar buiten.

Honden bezitters worden ten op zichte van katten bezitters hierdoor ongelijk behandeld.

Daarom dient de landelijke politiek de hondenbelasting af te schaffen. Het is een illegale belasting die in de pot van de algemen middelen vloeit van de gemeenten.

Teken daarom deze petitie die aangeboden gaat worden aan de minister van Algemene zaken, minister Knops.

Voor meer informatie:

Door te tekenen geef ik H.W. Hulleman toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.