AFSCHAFFEN CORONAPAS!!

Corona pas is een vorm van DISCRIMINATIE. Er wordt onderscheid gemaakt tussen de ‘wel gevaccineerden’ en ‘niet gevaccineerden’. Wat is dit voor een vorm van samenleving? De gevaccineerden mogen wel hier en daar binnen, maar de niet gevaccineerden mogen dat niet, alhoewel zij OOK in een gezond lichaam leven, en niks te kort hebben? En omdat ze merken dat zie niet iedereen kunnen overhalen voor de vaccinatie, pakken ze hun spel op een ZEER DISRESPECTVOLLE manier aan. Stil aan laten ze je geen keus hebben en zal je moeten vaccineren omdat je anders niet deftig kan leven. Maar waarom wordt je verplicht om medicatie te nemen, als jij vind dat je dat totaal niet nodig hebt? De overheid trekt op NIKS! Jullie willen orde en corona weg uit het land zeggen jullie. Maar jullie besturingssysteem zou nog beter uitgevoerd kunnen worden door sommige van ons. Mondmaskers werden niet meer verplicht gemaakt. En nu binnen kort weer wel. Maar een mondmasker die niet eens door 80% van de mensen deftig wordt gedragen, en niet eens 100% gesloten op je gezicht zit, een mondmasker waar alles nog steeds door heen kan, gaat mijn kans op corona niet drastisch veranderen. Dit is een psychische spelletje. En totaal onlogisch. WIE ZICH NIET WIL VACCINEREN, moet ook niet verplicht worden!!!!! Dit is de 21ste eeuw. Een mens heeft het recht om ZELF te kiezen wat hij of zij wilt doen aan zijn eigen lichaam!! En een mens hoeft geen paspoort mee te nemen op elke locatie waar hij naar toe gaat!! Een mens moet ook niet verplicht worden om zulke prive informatie, overal vrij te geven. Niemand moet weten of u gevaccineerd bent, of welke ziekte jij hebt. En niemand hoort als een bedreiging bekeken te worden. DIT IS EEN VRIJE WERELD! Mensen worden psychisch mishandeld door dit gedoe. Jullie gaan mij niet zeggen dat jullie een vaccinatie in 2maanden hebben kunnen uitvinden, maar corona zogezegd al 3jaar niet kunnen wegkrijgen?… met het vaccin? Gevaccineerde mensen kunnen NOG STEEDS besmet raken. Dus dat is NIET de oplossing. Er is GEEN oplossing voor nodig. Stil aan zal ons lichaam en immuunsysteem eraan wennen en zal je er niet doodziek van kunnen worden. Zolang alle corona maatregelen deftig worden uitgevoerd, is er GEEN kans op besmetting. ONMOGELIJK!

Door te ondertekenen, machtig ik Rabia om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.