Afrit en oprit hoogvliet thv botlektunnel terug

Mensen uit hoogvliet staan constant voor de brug van en naar europoort! In de ochtend al 10min om hoogvliet uit te komen en dan nog voor de brug 10min of meer! Vanuit hoogvliet na de brug loopt alles vast bij de aluchemie als ook spijkenisse aansluit. Wéér 10min. Een tweebaansafrit zou daar een hoop problemen wegnemen. Het probleem file A15 is opgeschoven en niet opgelost. Afrit en oprit hoogvliet zijn er nog, dus dat zou voor veel mensen een ergenis minder zijn als ze die weer in gebruik kunnen nemen. Vrachtwagens moeten dan wél over de brug blijven rijden om opstopping in de tunnel te voorkomen ivm hun snelheid tunnel uit.! Vanuit europoort naar hoogvliet, een 5seconden stoplicht na de brug, vlak voor de afrit vanuit de tunnel, zodat auto"s vanaf de snelweg normaal door kunnen rijden. Er moet wat veranderen, want dit kan écht niet meer!!

Groet.. een bezorgde hoogvlieter.

Door te ondertekenen, machtig ik Ger om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.