ADEMNOOD in horeca#mondmasker ūüė∑

Beste collega's, lieve klanten

ik weet dat ik niet de enige ben die het enorm lastig heeft met het dragen van een mondmasker tijdens het beoefenen van onze job. Wij LOPEN heen en weer ook wanneer het 30 graden is en de warme zonnestralen in ons gezicht schijnen. Meer dan 8 uur per dag wat zou ik zeggen ... de meesten van ons toch wel het klokje rond. Fysiek is dit al zo een een zware job en nu ademen we de hele dag onze eigen CO2 in. Met alle gevolgen van dien ūü§Ę¬†

klanten begrijpen ons niet meer. Zij verstaan niet wat we zeggen, zien onze glimlach niet. Weg warme gevoel.
Het weglaten van de mondmaskers wil niet zeggen dat de andere regels wegvallen. Wij zullen steeds blijven opletten voor uw gezondheid. Wij zullen een stap achteruit zetten als wij praten tegen onze klanten en nog steeds alles ontsmetten voor hen. Maar alsjeblieft laat ons weer ademen ūüôŹūüŹľūüôŹūüŹľūüôŹūüŹľūüė∑ūüė∑ūüė∑

steun mijn petitie ūüėėūüėė

Door te ondertekenen geef ik Jessy Raemdonck toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.