Aanschaffen Ongesteldheids-Producten in wc van de Populier MAVO!

Op de Populier MAVO, moeten meiden waar iedereen bij is naar een mannelijke concierge toegaan om een tampon of maandverband (ZONDER VLEUGELS) te vragen wanneer ze een ongelukje hebben. Er onstaat hierdoor een gevoel van onveiligheid, waar absoluut iets aan gedaan moet worden. Door deze petitie te tekenen, stemt u er mee in dat het toevoegen van een dispenser voor vrouwelijke ongesteldheidshygiene een absolute must is, en dat we dat oncomfortabele gesprek moeten voorkomen.

Het feit dat meiden een gesprek over een intiem proces moeten hebben met niet alleen een man, maar ook in het openbaar zorgt voor stress situaties. Meiden zouden niet andere meiden moeten smeken om maandverband. Teken voor comfort, teken voor de veiligheid onder meiden.

Door te ondertekenen, machtig ik Meiden van de Populier om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.