Standaard glutenvrij assortiment bij Lidl Nederland

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Donderdag 11 april glutenvrije en vegan week bij Lidl!

2024-04-04 16:33:25

Donderdag 11 april glutenvrije en vegan week bij Lidl
Ik wil jullie graag hartelijk bedanken voor het ondertekenen van de petitie en het massaal mailen naar Lidl en het delen van mijn post op Llinkedin.

Er is een hele positieve verandering gaande bij Lidl, sinds de glutenvrije week begin januari waren de glutenvrije pizza's er tijdens de Italiaanse week en onlangs waren ook de glutenvrije afbakbroodjes er weer.

En nu dus gewoon weer een hele glutenvrije week! Hopelijk komt er nu ieder kwartaal zo'n week en in de toekomst zelfs vast in het assortiment.

Je vind de folder hier:

Wij gaan de vriezer vast leegeten, want we hadden ruim ingekocht zodat we het tot eind juli konden uitzingen.

Als je net zo blij bent als wij, stuur dan ook zeker Lidl een bedankmailtje contact@lidl.nl

Glutenvrije groeten van Laura
Instagram.com/wateetzedanwel

Laura Rondeel

Petitie aanbieden bij Lidl loopt niet op rolletjes

2024-02-21 10:42:37

Hier een update van de glutenvrije petitie. Het is inmiddels 6 weken geleden dat het glutenvrije week was en ik deze petitie ben gestart.

Eind januari heb ik per email contact gezocht met Lidl om de petitie met 3300 handtekeningen aan te bieden. Ik kreeg een reactie dat dit naar de juiste afdeling zou worden doorgestuurd. Sindsdien is het stil, ik heb ook telefonisch contact opgenomen maar daar kwam ik niet door de klantenservice muur heen. Het zou nogmaals worden doorgestuurd.

Ik heb de petitie vandaag ook op Linkedin gedeeld in de hoop dat er wat aandacht voor zou kunnen komen.
Zouden jullie deze post kunnen liken, er op commenten en eventueel reposten hopelijk krijgt de petitie dan nog wat extra aandacht.

Als iemand weet hoe wij in contact kunnen komen met Lidl dan hoor ik het graag.

Fijne dag!

Wauw al bijna 2350 handtekeningen

2024-01-08 17:35:57

In 4 dagen tijd hebben al bijna 2350 mensen de petitie ondertekent, echt geweldig!!!

Bedankt voor al jullie steun!

Ik hoop dat er de komende dagen nog veel meer handtekeningen bijkomen. Blijf de actie vooral delen met familie en vrienden.

Veel mensen hebben uitgelegd waarom dit zo belangrijk voor hen is of zelf ook een email naar Lidl gestuurd.

Ik kreeg veel reacties van mensen dat dit al jaren geprobeerd wordt. Laten we ervoor zorgen dat Lidl niet meer om ons heen kan. Hopelijk halen we minimaal 10.000 handtekeningen en stiekem hoop ik op veel meer!

Als je ideeën hebt hoe we nog meer aandacht voor de petitie kunnen krijgen stuur dan een mail naar Laura@wateetzedanwel.nl of een berichtje naar instagram.com/wateetzedanwel.

Ik heb contact gehad met Nederlandse Coeliakie Vereniging (NCV), zij dragen deze actie een warm hard toe en zijn van mening dat het heel goed is dat wij als consumenten iets van ons laten horen.

Zij proberen ook met de juiste mensen bij Lidl in contact te komen zodat we hen hopelijk vanuit meerdere kanten kunnen overtuigen.

Glutenvrije groetjes van Laura en Lilou (4 jaar)

Ik ben deze actie gestart omdat zij zich af vroeg waarom het niet altijd glutenvrije week bij Lidl kon zijn!

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.