Ilva, wij willen geen afrekening per kg voor restafval en GFT

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Blijven delen aub

2020-07-03 06:54:30

beste lotgenoten,

de teller van de petitie blijft aantikken, maar om te vermijden dat het zou stilvallen, zou ik ook jullie hulp even willen in roepen. Facebook is een sterk medium en heeft en geeft veel mogelijkheden, zo zijn er de paginas van ‘ge zetj van...’ van bijna elke gemeente.

Ik heb alle beheerders van deze pagina’s aangeschreven maar krijg weinig reactie, zelfs worden mijn aanvragen om lid te worden niet altijd goedgekeurd.

Mag ik aan jullie vragen als jullie lid zijn van dergelijke pagina’s ( van onder andere Aalst, Affligem, Herzele, Sint Lievens Houtem, Zottegem, Kluisbergen, Galmaarden, Liedekerke, Erpe-Mere, Haaltert, Geraardsbergen, Lede, Ninove, Oosterzele en eventuele deelgemeenten of als je iemand kent in deze gemeenten) om de link naar onze petitie te willen delen op die pagina, zodat we nog meer mensen kunnen bereiken, en hopelijk deze absurde beslissing kunnen terugdraaien.

Op mijn facebook profiel staat alles openbaar en kunnen jullie eenvoudig delen.

Dank bij voorbaat

PS

* het is ook belangrijk dat een correct emailadres wordt opgegeven, zoniet kan de handtekening niet gebruikt worden, en dat jullie dit dan ook bevestigen ( via de ontvangen mail).

* Je kan maar 1 handtekening geven per emailadres, maar er mogen wel verschillende stemmen per gezien gegeven worden, zolang je maar een verschillend emailadres gebruikt

* wat Denderleeuw ( en deelgemeenten) Denderhoutem, Erembodegem en Nieuwerkerken betreft kan ik zelf de nodige boodschappen posten, maar ook hier mag men de boodschap verder doorgeven of zeggen

* eventueel mensen met winkels kunnen klanten ook gewoon op een blad laten tekenen en ons dat dan later bezorgen (met vermelding naam, gemeente, adres, en handtekening)

Peter Van Lierde

Artikel in het nieuwsblad

2020-07-01 10:48:54

Beste lotgenoten,

er staat vandaag ook een klein artikel in het nieuwsblad over onze actie, hopelijk heeft dat een positieve invloed op onze actie gelieve de boodschap zoveel mogelijk te verspreiden dat we mensen in de 15 gemeenten kunnen bereiken: Aalst, Affligem, Denderleeuw, Erpe-Mere, Galmaarden, Geraardsbergen, Haaltert, Herzele, Kluisbergen, Lede, Liedekerke, Ninove, Oosterzele, Sint-Lievens-Houtem en Zottegem

mvg

Peter

Peter Van Lierde

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.