75 jaar vrijheid - Stop de onrechtmatig uitgeroepen lockdown en vrijheidsbeperkende maatregelen nu!

Wij het volk der Nederland, zullen niet meedoen met de kliklijn om onze geliefde naasten en buren te verklikken wegens het niet houden van 1.5m afstand, omdat deze draconische maatregelen niet op ware data en feiten gebaseerd zijn maar verdraaid zijn door overheidsgefinancieerde media en 'deskundigen' die verwikkeld zijn in allerhande farmaceutische belangenverstrengelingen.

Wij het volk der Nederland laten onze vrijheid niet afpakken en eisen een directe beëindigen van deze zogeheten 'intelligente lockdown', die de Nederlandse economie compleet ruïneert, en waarbij het volk tegen hun vrije wil in, op onrechtmatige gronden, gelet op foutieve data omtrent corona gevallen en corona doden, opgesloten wordt in eigen huis.

Wij het volk der Nederland hebben geconstateerd dat de data op grond waarvan de pandemie en vervolgens de nood toestand is uitgeroepen, en waarbij het kabinet heeft gekozen voor deze 'intelligente lockdown' incorrect zijn waardoor de lockdown het volk der Nederland op onrechtmatige wijze is opgedrongen.

Wij het volk der Nederland eisen het behoud van eigen privacy, family life, het recht op vrije meningsuiting, het recht op vrijheid van geloof of levensovertuiging, het recht op respect voor de eigen woning en het grondwettelijk recht op onaantastbaarheid van het menselijk lichaam en herpakken onze vrijheid!

Wij het volk der Nederland hebben geconstateerd dat de draconische maatregelen van het kabinet en minister president Mark Rutte regelrecht in strijd zijn met de mensenrechten.

Wij het volk der Nederland eisen gelet op de ontelbare gevallen van vaccinatie schade in Nederland, maar zeker ook wereldwijd, waarbij de WHO en o.a. Doctor Stanley Plotkin (vaccinoloog) er zelf onder ede voor uitkomt dat vaccins onveilig zijn en onethisch materiaal bevatten, en waarbij de WHO in een summit heeft aangegeven dat er géén onderzoeken naar de vaccinveiligheid zijn gedaan vóórdat zij werden toegelaten en toestemming kregen om in het menselijk lichaam te worden geïnjecteerd, dat deze gevallen van vaccinatie schade worden erkend door de Nederlandse staat, en dat zo lang niet gebleken is dat vaccins voor de volle 100 procent veilig zijn het Rijks Vaccinatie Programma van het RIVM wordt stopgezet.

Wij het volk der Nederland eisen ons binden referendum terug, en willen een volksgekozen minister president en verklaren hierbij dat wij eisen dat minister president Mark Rutte per direct zal moeten aftreden wegens het ernstig schenden van de mensenrechten van het Nederlandse volk, het onnodig angstig maken van het Nederlandse volk en het op onrechtmatige gronden uitroepen van de noodtoestand, waarbij hij ten onrechte misbruik heeft gemaakt van zijn macht als minister president van Nederland.

Wij eisen dat er géén bezuinigingen meer komen in gezondheidszorg en dat artsen gebruik mogen maken van de geneesmiddelen Hydroxychlorequine, Azitromicine en Zinkoraat om de enkele gevallen van Corona te genezen.

Wij zullen niet meewerken met de kliklijn om dat deze ons regelrecht herinnert aan de NSB-ers in de tweede wereldoorlog en we hier nooit, maar dan ook nooit meer naar terug zouden moeten en willen gaan.

Wij het volk der Nederland eisen een per direct stopzetten van de door de Bill en Melinda Gates foundation privaatgefinancieerde geldstroom richting het RIVM, en ontbinding van de afspraken c.q. het privaat/publieke contract tussen het RIVM en de Bill en Melinda Gates foundation welke onder leiding van minister Schippers in 2014 zijn ondertekend en in werking zijn getreden, gelet op het feit dat de Bill en Melinda Gates foundation ontelbare belangen verstrengeld heeft in de farmaceutische industrien, aandelen heeft op vaccins die door de door hen gefinancierde vaccinfabrieken als Pfizer, Sanomi, Merck en GSk worden geproduceerd, de winsten op de productie van vaccins regelrecht door Bill Gates worden ontvangen en vanwege het feit van infiltratie en inmenging van Bill Gates en zijn Bill en Melinda Gates foundation in de WHO.
De WHO die ons RIVM aanstuurt en adviseert is hierdoor niet onafhankelijk en objectief, en de macht en invloed van Bill Gates op onze Nederlandse gezondheidszorg en het rijksvaccinatieprogramma zijn hierdoor onevenredig en te groot.

Wij het volk der Nederland eisen een per directe boycot van 'deskundige' Ab Osterhaus op verschillende media als tv en krant gelet op het feit dat ook hij zich in tijden van de Mexicaanse griep, heeft schuldig gemaakt aan belangen verstrengeling door het hebben van aandelen op het door hem geproduceerde vaccin tegen de Mexicaanse griep waarbij de Nederlandse overheid 34 miljoen doses heeft besteld en bekostigd, waarbij Ab Osterhaus de winst heeft opgestreken. Veel van deze vaccins zijn door de Nederlandse overheid destijds niet eens gebruikt en bleken onnodig.

Wij het volk der Nederland eisen een per direct einde aan deze waanzin en verklaren hierbij dat onze kinderen recht hebben op onderwijs en sociale contacten en de scholen weer open moeten gaan.

Wij verklaren hierbij dat wij onze vrijheid herpakken en ons niet laten verplichten tot het installeren van een corona controle app, waarbij ons recht op privacy uitermate in het geding zal raken. Wij zullen rechtszaken aanspannen in samenwerking met de autoriteit bescherming persoonsgegevens als blijkt dat het kabinet het Nederlandse volk zal dwingen tot installeren van een corona-controle/klik app.

Wij gaan niet akkoord met een totalitaire controle en politiestaat.

Wij gaan niet akkoord met blootstelling aan 5g terwijl niet onomstotelijk is komen vast te staan dat deze 5g hoogfrequente straling veilig is voor de volksgezondheid.

Wij verklaren hierbij baas te zijn, en blijven over eigen lijf en zullen niet akkoord gaan met verplichte, noch gedwongen vaccinaties, nu of in de toekomst.

Wij het volk der Nederland eisen een ontbinding van het door Nederland ondertekende verdrag met de WHO waarin op grond artikel 21 en 22 van de constitutie van de WHO is afgesproken dat de WHO Nederland en andere lidstaten die dit verdrag hebben ondertekend mag dwingen tot een quarantaine, lockdown en andere maatregelen om de verspreiding van de ziekte te voorkomen.
De lichamen van het Nederlandse volk zijn hierdoor overgeleverd aan de grillen van de WHO.

Gelet op het feit dat deze pandemie in event 201 in 2019 is gepland en met voorbedachte raden is opgezet om de macht te grijpen en ons Nederland te veranderen in een totalitaire controle en politiestaat verklaren wij, het volk der Nederland deze pandemie tot een paniek-pandemie en tevens onwettig en onrechtmatig.

75 jaar na de bevrijding wordt onze vrijheid door onze eigen regering afgepakt.

Wij eisen een per directe stop van deze lockdown, en opheffing van de noodtoestand en eisen onze vrijheid, mensenrechten en onaantastbaarheid van ons eigen lichaam terug!

Ons lichaam is en blijft van ons, en niet van de staat!

Getekend,

Het Nederlandse volk.

1586345902259.jpg

Taskforce Schending Mensenrechten    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Taskforce Schending Mensenrechten om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.