6de jaars buiten school eten de vrijdag

Wij gaan een petitie aan om de directie van KSR te overtuigen dat we in het zesde jaar buiten school mogen eten op vrijdag. Dit willen we omdat we zo iets meer vrijheid kunnen hebben in de middagpauze. Even weg zijn van school over de middag in het zesde jaar zal ons meer motivatie geven om in de namiddag nog op te letten in de lessen en het schooljaar te overleven. Ook kunnen we op die manier kiezen wat we willen eten. We zouden hetzelfde systeem kunnen hanteren zoals in de andere scholen in Roeselare. Alle vijfdes en zesdes, onderteken dit massaal en deel deze petitie zodat we de directie kunnen overtuigen.

ps: vergeet zeker niet via je e-mail de ondertekening te bevestigen anders wordt deze niet doorgevoerd.

Enkele leerlingen van het 6de jaar.    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Enkele leerlingen van het 6de jaar. om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.