Geef toeslagen ouders hun kinderen terug!

Deze kerst zitten er kinderen in een pleeggezin of internaat terwijl ze liefdevolle en bekwame ouders hebben.  De reden dat deze kinderen uit huis geplaatst zijn heeft dan ook niets te maken met hun ouders, maar het feit dat deze ouders financieel ten gronde zijn gericht door de belastingdienst.

De overheid geeft de fouten toe... maar deze kinderen zijn nog steeds uit huis geplaatst.

Het gaat hier om meer dan 1000 kinderen!!!

Jeugdzorg heeft aangegeven dat het traumatisch zou zijn voor deze kinderen als ze nu weer terug gaan naar hun eigen liefdevolle ouders.  Dit is veel te gemakkelijk gezegd en niet eerlijk naar zowel de ouders als kinderen. De kinderen zijn helaas al beschadigd doordat hun band is verstoord door de belastingdienst.

Het is mogelijk om deze kinderen weer thuis te laten komen middels professionele gezinshulp.

Ik wil met deze actie zorgen dat deze kinderen dankzij therapie weer thuis kunnen wonen bij het gezin waar ze horen! Op volledige kosten van de staat.

De overheid heeft deze gezinnen uit elkaar getrokken en moet daarom zijn verantwoordelijkheid nemen en alles in werking stellen om de gezinnen repareren!

Door te ondertekenen, machtig ik Hilde Kooistra om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.