Guido en Christiane mogen niet van hun hondjes gescheiden worden

Guido en Christiane fokken al 30 jaar met veel liefde, het hondenras Maltezer. De gemeente Torhout, België, afdeling milieu willen, mede door hun buren, de vergunning niet verlengen. Dat betekent dat zij maar 4 hondjes mogen behouden. Nu moeten zij op zeer korte termijn, afscheid nemen van hun hondjes. Het zijn hun kindertjes en de hondjes kunnen niet zonder hun geliefde baasjes. Schrijnend is ook dat Guido na een zwaar ongeval, een half jaar in het ziekenhuis heeft gelegen en nog herstellende is. Ze zijn ten einde raad. Zij zijn een voorbeeld van een  goede betrouwbare fokker en moeten hun hobby kunnen voortzetten.IMG-20210426-WA00041.jpg

Door te ondertekenen, machtig ik Lea Versteden om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.