Zwemlessen voor vrouwen moet terug!

Tijdens mijn participatief actie onderzoek naar gezondheid en beweging in Moerwijk, ben ik achtergekomen dat vrouwen uit de wijk willen leren zwemmen!

Het zwembad Zuiderpark is het dichtsbijzijnde zwembad en daarom is de wens groot om er te kunnen zwemlessen met enkel vrouwen.

Ik ben een handtekening petitie gestart, om hier steun voor te krijgen!  Ook heb ik inmiddels al bijna 200 handtekeningen kunnen krijgen, maar graag wil ik 1000 handtekeningen bereiken, om hiermee naar het zwembad Zuiderpark en Gemeente toe te stappen.  Misschien kan jouw steun ervoor zorgen dat deze vrouwen uit de wijk weer gezamenlijk kunnen leren zwemmen!

Steun jij mij ook?!!

Door te ondertekenen, machtig ik Ahlam Benali om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.