Zorgen om leefbaarheid platteland...#ikwilditblijvendoen

Wij maken ons zorgen. Zorgen over de leefbaarheid op het platteland en het bestaan van onze boeren bedrijven. De toekomst is onzeker, maar het is niet alleen meer onze toekomst. Het is de toekomst van alle burgers op het platteland. Niet alleen de boeren maar IEDEREEN heeft te maken met de nieuwe regelgeving bij Natura 2000. _

Denk aan: Dorpsfeesten, tentfeesten, optochten, trekker trek, trekkerslep, Zwarte Cross, Motorcross, Mountainbike in het bos, wandelen in de natuur, werken in de agrarische sector, festivals, evenementen, etc…,etc…,etc…_

Daarom hebben wij, onze kinderen, collega's en boeren in de omgeving dit positieve actieplan bedacht. Boeren, burgers, buitenlui we maken ons samen sterk voor ONS platteland, dus doe mee! Deel 22 juni 2022 een foto van jezelf, je hobby, feest, werk, etc. op je social media met de hashtags: #ikwilditblijvendoen #stikstof #N2000

Maak jij je ook zorgen om de leefbaarheid op het platteland?! Teken dan de petitie en doe mee aan onze actie!

Knipsel4.PNG

Door te ondertekenen, machtig ik Dieneke Joling om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.