Zichtbelemmering banieren van de gemeente Meierijstad

Beste inwoners van Schijndel,

Vandaag bij thuis komst stonden daar ineens 4 enorme banieren, die vanuit verschillende achtertuinen duidelijk zichtbaar zijn. Bij mij thuis zelfs van binnen. Deze banieren zijn o.a. op de wijbosscheweg geplaatst.

De banieren verstoren het uitzicht vanuit de achtertuin enorm. Dan hebben we nog niet gesproken over het enorme kostenplaatje wat daar mee samen hangt....

Al met al belachelijk dat dit niet in samen spraak is geweest, met de bewoners die hier nu de gehele dag op uit moeten kijken. Nu zijn ze nog nieuw, maar naar enige tijd zullen de banieren gaan piepen en kraken. Ik ben er van overtuigd dat buiten het zichtbelemmering om, we er ook nog overlast van zullen krijgen.

Ik wil graag een bezwaar gaan indienen bij de gemeente Meierijstad en wil op deze manier een groter draagvlak creëren.

Helpt u mij mee?

Alvast bedankt!

IMG-20200630-WA0010.jpg

Screenshot_20200702-001534_Gallery.jpg

Door te ondertekenen, machtig ik N van Brunschot om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.