Zet de Belgische grens op een kier voor kinderen en ouders

Voor velen is de gesloten Belgische grens een groot probleem dat voor onnodige frustraties zorgt. Kinderen kunnen hun eigen ouders aan de overkant van de grens niet meer bezoeken als ze meerderjarig zijn, want dan is er van officële co-ouderschap geen sprake meer. Een kind van negentien, twintig jaar MOET toch gewoon over de mogelijkheid beschikken om beide ouders te kunnen zien? Als PARTNERS MET EEN LAT-RELATIE elkaar mogen zien; dan moet een EIGEN kind zijn EIGEN ouder zeker kunnen zien. Dit is een absolute basisbehoefte die vervuld moet kunnen worden. De regels zijn al enigzins versoepeld voor wat betreft minderjarige kinderen, maar wat is het verschil met kinderen die nét meerderjarig zijn? Dit KAN en MOET anders kunnen! Teken deze petitie om de ogen van de Belgische overheid te openen!

images2.persgroep_.net_.jpg

Door te ondertekenen geef ik Max Visser toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.