Worstenbroodjes van vorige bakker terug

worstenbroodjebrabants2.jpg

De nieuwe worstenbroodjes zijn veel te droog en niet lekker!

We willen de worstenbroodjes van Bakker Bekkers terug, die waren vers en superlekker.

Ben je het hiermee eens, teken dan de petitie en maak het weer waard om voor onze beloningen te werken!

WORSTENBROOD MATTERS!

#WBM

Quotes:

M.H. te Helmond: "ik wil de oude vertrouwde terug !! Ik mis ze.. ik mis de Geur..De smaakexplosie die in mijn mond komt als ik er een hap van nam.. Had ik al gezegd dat ik ze deed missen..? IK MIS ZE!!"

S.Z. te Veldhoven: "Ik wil graag de worstenbroodjes van bakkerij Bekkers terug! Deze waren lekker en de worstenbroodjes die we nu voorgeschoteld krijgen zijn droog en echt niet lekker! Ook ik mis de lekkere worstenbroodjes! JA ik mis ze echt!"

I.B. te Veldhoven: "Ik onderteken omdat de worstenbroodjes datgene zijn waar we het allemaal voor doen! De stats, de scores, de rankings, de cijfers en de targets zijn allemaal heel leuk en aardig maar waar we het echt voor doen zijn die heerlijke sappige, warme Brabantse lekkernijen die vers uit de oven gegeten horen te worden ipv die droge opgewarmde fabrieksrommel! Wij willen ze terug! #WBM!"

T.T. te Eindhoven: "Ze zijn verrekus lekker die van Beckers !!!!"

Laat je horen! Teken & deel deze petitie!

Door te ondertekenen, machtig ik W. Orstenbrood om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.