Wijn aan Zee moet blijven op de huidige locatie

Wijn aan Zee in Zandvoort is hét adres voor wijnliefhebbers die meer willen weten over wijn. Wijn aan Zee is wijnwinkel, wijnbar en geeft wijncursussen en wijnproeverijen. Daarnaast organiseert en neemt Wijn aan Zee regelmatig deel aan Zandvoortse culturele activiteiten.

Afbeelding_van_WhatsApp_op_2022-12-08_om_19.21_.24_.jpg

Wijn aan Zee is op een unieke locatie in het station van Zandvoort gevestigd. Het is goed bereikbaar met OV en auto en heeft een toegevoegde waarde voor het plein, de dorpsgenoten en de reizigers. Wijn aan Zee in Zandvoort is een begrip die in een behoefte voorziet. Er worden, naast de wijncursussen en wijnproeverijen, exposities georganiseerd, wijn & spijs wandelingen en de Zandvoort Art. In 2021 is Wijn aan Zee genomineerd als Zandvoortse Ondernemer van het jaar.

Wij verzoeken NS Vastgoed om het huurcontract met Wijn aan Zee te verlengen waardoor hun bedrijfsvoering vanuit de huidige huisvesting in het station van Zandvoort voortgezet kan worden.

Zandvoorters die van kwaliteitswijnen en wijnproeven houden en meer willen weten over wijn.    Neem contact op met de schrijver van de petitie