Wij willen rust in onze straat!

De Suikerdijkstraat in Zwijndrecht wordt altijd overspoeld met verkeer die een sluipweg zoeken om niet te moeten aanschuiven in de Verbrande Dijk. Helaas komen deze personen bedrogen uit en is hun reisweg nog iets langer daar de suikerdijkstraat zeer smal is waar zeer moeilijk gekruist verkeer kan komen. Dit is op vrijdag 19/04/2013 nogmaals bevestigd door de schade aan geparkeerde auto’s door het voorbijgaande verkeer werden berokkend. Als we al kunnen spreken van voorbijgaande daar de straat minutenlang stilstaat door de drukte. Moto’s en bromfietsen rijden gewoon over het voetpad wat deze week bijna een ongeval veroorzaakte met een rolstoelpatiënt wanneer deze uit de woning kwam. Dit pikken wij niet langer en daarom starten wij een petitie om iets aan deze drukte te doen. Wij stellen voor om van de Suikerdijkstraat eenrichtingsverkeer te maken en zone 30 in te voeren. De veiligheid moet sterk worden verhoogd in deze buurt.

Bent u hier ook over eens, gelieve dan deze petitie te ondertekenen.