Wij willen niet in dienst bij uber.

Beste chauffeurs.

Zoals julie weten is fnv bezig namens 5 a 6 chauffeurs om alle uber chauffeurs in dienst te krijgen bij uber. De rechter heeft een uitspraak gedaan dat wij in dienst moeten. Fnv heeft namens ons gepraat terwijl wij uber chauffeurs hier nooit om hebben gevraagd. De rechters zijn het met fnv eens omdat ze denken dat de chauffeurs hierom vragen en door de valse verklaringen van zogenaamde uber chauffeurs.  Wij moeten ons laten horen zodat de rechter de echte uber chauffeur hoort die geen loondienst wil. Teken de petitie als je niet in loondienst wil bij uber.

Door te ondertekenen, machtig ik Ubergroep. om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.