Wij willen het logo met de G-stars terug in Genk

Sinds 2002 heeft een Genk een nieuw logo, het is er naar ons inziens eentje zonder uitstraling en verleden. Het G-stars logo was het logo waarin we als fusieclub onze eerste successen konden behalen en dat stukje bij beetje ingeburgerd geraakte voor iedere Genk-supporter. Na de tweede titel ging er plotsklaps een vernieuwende wind doorheen Genk, het logo werd vernieuwd zonder ook maar de minste inspraak van de supporter, zij moesten dit allemaal maar slikken. Ondertussen zitten we nu al een aantal jaren met het (huidige logo) waarin weinig diepte en betekenis zit en bovendien maar een kleur wordt gebruikt.

Daarom pleiten we nu met een select groepje Genkies om het oude logo terug in te voeren, om terug te keren naar onze roots, daar waar het voor dit Genk, onze dagelijkse passie, allemaal begon. Dit willen we duidelijk maken aan de hand van een petitie om zoveel mogelijk handtekeningen te verzamelen om zo ons doel, de herinvoering van het oude logo, te bereiken.

In het buitenland onder meer bij Stuttgart heeft men jarenlang geijverd om de herinvoering van het nieuwe logo, waar ze vorige week ook uiteindelijk in geslaagd zijn. In eigen land zijn ze bij Lokeren vorig jaar ook teruggekeerd naar het oude logo! Dit stelt ons de vraag waarom dit in Genk niet kan,  "de club die één is met zijn fans.."

Daarom willen we u vragen om deze petitie te ondertekenen, want één handtekening, is één stem voor 'ons' Genk!