Wij willen bobyland bad terug, met fonteinen plein voor de kleintjes

6AE65DE3-6B4D-4F68-AE06-B6CE1F25955D.jpegBeste schotenaren ik heb een petitie opgericht om steun te vragen voor het nieuwe alternatieve voorstel van erik block omvan het havenplein in schoten te kiezen voor een nieuw langgerekt park met de terugkeer van bobyland in de vorm van water recreatie oa in de vorm van een fonteinen plein zoals park spoor noord in Antwerpen,in deze plannen ( zie artikel in gazet van schoten) is veel ruimte voor sport zn spel en groen , en bovendien in nostalgisch bobyland jasje, schoten was ooit bekend als badplaats en het is algemeen geweten dat er veel vraag is voor zwemgelegenheid en ook waterpret voor de kleintjes in openlucht , los van al het politieke vind ik dit een geweldig plan en ook voor de omwonenden zou dit wel een beter alternatief zijn dan de boel vol te bouwen met appartementen, bovendien is deze plek niet geschikt vanwege de watertoets voor appartementen vanwege hoger risico op overstromingen! Laat ons een verschil maken , voor het plezier voor u kinderen 😉 teken alsjeblieft zo veel mogelijk en deel rijkelijk! Alvast bedankt! Voor meer groen , minder beton en de terugkeer van schoten als badplaats en het befaamde bobyland!

Door te ondertekenen, machtig ik Andy De Gryse om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.