Weg met de Tong

wegmet-02.jpg

Petitie tegen terugkeer van de Tong van Lucifer

Door de stormen Dennis en Ciara is het kunstwerk de ‘Tong van Lucifer’ aan de Knardijk langs de A6 scheef komen te staan.

Het kunstwerk is nu door de Provincie Flevoland verwijderd voor schade inspectie en reparatie. Het beeld is erg aanstootgevend voor de gelovige omwonenden en de christelijke inwoners van Flevoland. Het kunstwerk heeft al meer dan een half miljoen euro gekost omdat het telkens kapot gaat. Aankomende reparatie gaat opnieuw veel kosten.

Teken de petitie die oproept het beeld niet te repareren en terug te plaatsen op de Knardijk! Ten tijde van Corona gaat onze voorkeur uit naar kunst die mensen samenbrengt, in plaats van uit elkaar drijft. Teken de petitie die oproept het beeld niet te repareren en terug te plaatsen op de Knardijk!

Lees ons hele verhaal en onze argumenten op wegmetdetong.nl
Dank u wel namens de omwoners van het kunstwerk.

Door te ondertekenen geef ik Actiegroep Wegmetdetong toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.