BESCHERM ONZE KINDEREN TEGEN PEDOFILIE!

Het feit dat een dief 6 jaar celstraf opgelegd krijgt terwijl een pedofiele diplomaat er met een taakstraf mee wegkomt is voor ons en vele anderen onacceptabel. Een zwaardere en meer toebehorende straf eisen we daarom op.

Het gesprek over pedofilie moet in Nederland meer onder de loep worden gelegd om onze onschuldige jeugd zo veel mogelijk te beschermen. Zodra er 40.000 handtekeningen ingezameld zijn, is er een grote waarschijnlijkheid dat dit onderwerp dan ook eindelijk besproken zal worden in de Tweede Kamer. Dus, dames en heren, waar wachten we op? Laten we onze jeugd zo snel mogelijk beschermen van de trauma die dichterbij ligt dan u denkt!

Door te ondertekenen, machtig ik Marwajuice om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.