Wees u bewust van wat je in huis haalt en zorg voor een deftige afsluiting!

We willen graag zoveel mogenlijk handtekeningen verzamelen zodat deze vrouw geen recht meer heeft op het houden van dieren.

Onze 2 chihuahua's zijn op 9juli2022 om iets na 22u30 te 2222 Itegem doodgebeten door een stafford van de buurvrouw die ontsnapt is geraakt en onze chihuahua's zag als een stuk speelgoed. De eigenares steekt de schuld op de klusjesman hij had de vuilbakken niet terug tegen het poortje gezet waardoor de stafford kon ontsnappen. Enkel onze kleine vriend Spooky(zwarte) heeft het overleefd maar is zwaar getraumatiseerd. Wilt niets meer doen zelf niet meer eten of drinken. Alleen blijven lukt hem ook niet meer. Hij heeft alles zien gebeuren en ineens 2broertjes uit zijn leven gerukt.Heel mijn verhaal vind je overal in de kranten. Laat aub onze jonge hondjes de wereld rondgaan voor de laatste keer. Spikey 3jaar (bruine) Speedtje bijna 2jaar (de witte)

terug.https://www.gva.be/cnt/dmf20220710_95223583

Door te ondertekenen, machtig ik Inge saeys om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.