We willen dat Tupperware terug komt in Nederland

e38f93103468944b0a8acd4beb622bec.jpg

Zonder enig overleg of vooraankondiging werd zonder pardon Tupperware in Nederland gestopt en van de een op ander moment de website uit de lucht gehaald.

Als klanten zijn we erg ontevreden en boos hierover. We willen niet een makkelijke oplossing die ons doorverwijst naar de website van Duitsland of België. Onze consulenten worden ineens op straat gezet. Dat verdienen ze niet. De consulenten verkopen miljoenen in eén weekend.  Er is dus vraag naar degelijke producten. We begrijpen dan niet waarom degelijke, duurzame producten van ons ontnomen word. Hiermee toont Tupperware geen respect naar consulenten en klanten.

We willen:

graag demonstraties en/ advies van consulenten en bovenal willen we niet alles online bestellen omdat foto’s soms misleidend zijn. We willen geen miskopen. We willen goede producten en goede service. Nederland in de kou laten staan is geen goed service.

We willen dat Tupperware terug komt of dat er een samenwerking komt met België en Duitsland waarbij consulenten en klanten niet benadeeld word!!!

Steun ons opdat we Tupperware kunnen laten zien dat Tupperware klanten-, Tupperware fans en consulenten niet blij zijn hiermee!

Door te ondertekenen geef ik Teuni, Tupperware klant toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.