WARE LIEFDE!!!!

Een Servische familie die in Aalst verbleef is noodgedwongen moeten vertrekken uit ons land omdat ze hier geen asiel konden krijgen. Ze zitten nu bij familie in Duitsland, maar voor Tessa, het vriendinnetje van één van de zonen, is de pijn ondraaglijk. Sinds eind vorige week gaat ze zelfs niet meer naar school. Ze probeert er nu alles aan te doen om het gezin weer in België te krijgen.

A Serbian family who resided in Aalst is forced to leave our country because they could not get asylum here. They are now with relatives in Germany, but for Tessa, the girlfriend of one of the sons, the pain is unbearable. Since late last week does she even stopped going to school. She is trying to do now to get the family back in Belgium.

ne famille serbe qui résidait à Alost est obligée de quitter notre pays parce qu'ils ne pouvaient pas obtenir asile ici. Ils sont maintenant avec les membres de la famille en Allemagne, mais pour Tessa, la petite amie d'un des fils, la douleur est insupportable. Depuis la semaine dernière fait elle même arrêté d'aller à l'école. Elle essaie de faire maintenant pour obtenir la famille arrière en Belgique.

dus nu wil ik je hulp vragen door hier u handtekening te plaatsen hoe meer handtekeningen we verzamelen hoe meer we kans hebben op succes