Gebouw De Waag naar een andere locatie!

“WAAG HET NIET” is een initiatief door en voor bewoners van ons dorp Krimpen aan de Lek.

De beoogde locatie van wooncomplex De Waag is (volgens een oud Stedenbouwkundig ontwerp 2008) niet meer van deze tijd. Door de veranderende functies van diverse gebouwen dient de Waag op een andere locatie te worden gebouwd dan voorzien. Ook de veiligheid mbt overzicht van verkeer en drukte ervan spelen een zeer belangrijke rol.

Bewoners, winkeliers, ondernemers, verenigingen en Vrijwilligers van het Cultuurhuis hebben zich verenigd in de projectgroep “WAAG HET NIET”.

Middels een constructief overleg van belanghebbenden met Gemeente Krimpenerwaard zit er langzaam beweging in maar we hebben u als inwoner echt nodig om dit te verwezenlijken. U wilt toch ook niet dat ons mooie centrum  verschuilt achter een woongebouw en dat het Winkelcentrum in tweeën wordt gedeeld?

Voor meer informatie kijk ook gerust op onze website http://www.waaghetniet.nl/ of ga naar onze Facebookpagina @waaghetniet

De-Waag11.jpg

Door te ondertekenen geef ik Bestuur WAAGHETNIET toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.