Vuykpark status voetgangersgebied geven.

Beste bewoners,

De zomer is weer voorbij. Afgelopen zomer hebben wij weer vele bromfietsers capriolen zien uithalen in het Vuykpark. Rijden naar de steiger en vervolgens wheelies maken en langs de voordeur van Fuiks rijden. (je zal net naar  buiten komen). Bij navraag bij de gemeente bleek dat er geen bebording is die dit verbiedt je mag gewoon dus met je auto brommer of fiets rijden. Er is een verzoek gedaan om het park een voetgangersgebied te maken, zodat de politie en handhavers kunnen optreden, maar dat is door het college van burgemeester en wethouders afgewezen. Gesproken met de verkeerskundige en die beaamt dit, omdat er volgens hem geen klachten zijn. Met deze petitie wil vragen of u voor bent voor het aanwijzen van het Vuykpark tot voetgangersgebied. Daarna bied ik deze aan, aan het college.

R.Koster bewoner vuijkterrein    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen geef ik R.Koster bewoner vuijkterrein toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.