Vervanging speeltoestel De Borsaliastraat

Huidige situatie:IMG_1616.JPG

Het grote klim-/glijtoestel aan De Borsaliastraat is niet veilig meer en aan vervanging toe. De gemeente heeft laten weten het toestel te willen vervangen voor een draaitoestel. De voorgenomen vervanging is niet evenredig met het huidige speeltoestel. Het huidige speeltoestel wordt veel en door alle kinderen gebruikt, is hun favoriet, vooral door de hoogte en de vele mogelijkheden van het toestel.

Het vervangende draaitoestel zal de speeltuin veel minder leuk maken en de kinderen minder naar de speeltuin gaan om lekker te spelen. Terwijl buiten spelen belangrijk is voor een kind, dat weet iederen. Afgezien van het feit dat een draaitoestel minder aantrekkelijk is dan het huidige klim-/glijtoestel óogt zo'n draaitoestel gevaarlijker voor de jongste kinderen.

We zijn het dan ook niet eens met deze voorgestelde vervanging, daarom deze petitie om zoveel mogelijk buurtbewoners te kunnen laten ondertekenen die het ook met ons eens zijn dat er een gelijkwaardig speeltoestel in de speeltuin geplaatst dient te worden.

Het voorgestelde vervangende speeltoestel:AFB_TOE_BBP_050_4A_A-1024x1024.png

Bewoners en kinderen rondom Smurfenplein    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Bewoners en kinderen rondom Smurfenplein alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden: