Verplaatsing GWP Berlijn 2024

Wij, de leerlingen van Go! Atheneum Aalst, willen via deze petitie ons verzoek indienen om de geplande GWP in Berlijn te annuleren en deze te verplaatsen naar Italië. Sinds deze GWP vroeger doorging in het zesde middelbaar lijkt dit ons een realistische verplaatsing. Wij geloven dat de verandering van locatie ons als leerlingen meer voordelen en een onvergetelijke ervaring zal bieden.

We begrijpen dat de geplande GWP in Berlijn al goed is georganiseerd en dat er veel tijd en energie is gestoken in het plannen en voorbereiden van deze reis. We waarderen dit zeer, maar we hopen dat de schoolleiding ons verzoek serieus overweegt, omdat we denken dat het veranderen van locatie ons als leerlingen veel voordelen zal bieden.

Het is bekend onder de leerlingen dat de reis naar Berlijn voor veel leerlingen als saai werd ervaren. Veel leerlingen hebben al besloten niet mee te gaan naar Berlijn, ze zouden liever op thuis GWP gaan. Het zou spijtig zijn dat zoveel leerlingen zo een opportuniteit zouden missen.

Het zou een fijne ervaring zijn de rijke culturele diversiteit van Italië te ontdekken. Het is wat verder van huis en zou een interessante ervaring kunnen bieden. Italië heeft een zeer diverse cultuur, met een rijke geschiedenis van invloeden van verschillende beschavingen en gemeenschappen. Het land heeft een geografische en culturele diversiteit die zijn weerga niet kent in Europa.

We hopen dat de schoolleiding ons verzoek serieus overweegt en onze petitie steunt om de GWP van Berlijn naar Italië te verplaatsen. We geloven dat dit ons als leerlingen zal helpen groeien en ons een onvergetelijke laatste GWP zal bieden.

Met vriendelijke groet,

De leerlingen van Go! Atheneum Aalst

Door te ondertekenen, machtig ik Axana Coppens om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.