Veronica Mars in de bioscoop

Op 4 maart maakte distributeur Warner Bros NL bekend dat de langverwachte Veronica Mars film niet in de Nederlandse bioscopen zal verschijnen. (bron: http://www.nu.nl/film/3717818/veronica-mars-film-niet-in-nederlandse-bios.html)

Wij, Nederlandse Marshmallows, willen deze film echter gewoon op het grote scherm zien. Distributeur Universal zwichtte vorig jaar in een vergelijkbare situatie. De film The World's End zou in eerste instantie niet in de Nederlandse bioscopen te zien zijn maar na protest van fans ging Universal overstag en kwam de film toch in de bioscoop terecht. Ook voor Anchorman 2 werd met groot succes (564 handtekeningen) een petitie gestart (http://www.petities24.com/anchorman2).

Hopelijk is Warner Bros Nederland ook warm te krijgen voor een actie van de fans van Veronica Mars. Of misschien willen ze ons tegemoet komen door een speciale eenmalige screening in hun screeningruimte in Amsterdam.

Teken deze petitie als jij ook wilt dat Veronica Mars in de Nederlandse bioscopen gaat draaien. Warner Bros NL, laat de fans niet in de steek!