Veilig en beschermd moet op dokterspad blijven!

Je kiest een opleiding toch om de opleiding uiteraard, maar ook om de locatie. Je voelt je fijn als je dokterspad binnen komt lopen.

Het bestuur had anders voordat wij de opleiding begonnen al moeten zeggen " in de loop van de jaren wordt veilig & beschermd naar een andere locatie verplaatst" dan kon er rekening gehouden worden met de opleidingskeuze.

Op dokterspad hangt er een sfeer die door de leerlingen van de sectoren word gecreeërd. Er is geen ruzie, niemand voelt zich onveilig en het ziet er gewoon verzorgd uit.

Een opleiding begin je, en een opleiding maak je af, op de locatie waarbij je je opleiding heb gekozen, want zoals ik al zei je kiest niet alleen voor de opleiding. Daarna gaat het om uitstraling en de sfeer. En ik koos voor dokterspad, omdat ik me hier gelijk welkom voelde. Dit gevoel had ik niet bij de fuchsiastraat.

De fuchsiastraat is minder makkelijk te bereiken met openbaar vervoer, je moet altijd nog een stuk lopen. En voor velen personen is dit de hele andere kant op, en is dit niet gelegen.

Het is een mooie en rustige locatie waar weinig verkeer langskomt, en wij nergens last van hebben.

ook moeten wij vaak buiten sporten en de omgeving achter de school is hiervoor een perfecte omgeving!

Laat de school zien dat wij niet bij dokterspad weg willen, en teken de petitie.