V5 wil ook de wereld ontdekken!

Twee jaar zaten wij vol verwachting te wachten op onze reis naar Engeland, onze exchange en reizenweek. Maar helaas zijn deze niet één maar twee keer gecanceled, tot onze grote teleurstelling. Nu is het ons opgevallen dat de nieuwe bovenbouw wel op exchange, reizenweek en naar engeland gaan. Dit vinden wij oneerlijk. We beseffen dat we nog maar een jaar hebben dus voldoet al één reis ter compensatie. Teken graag deze petitie als je het hier mee eens bent. Samen zorgen we ervoor dat we gezamenlijk, als klas, op reis kunnen.

Door te ondertekenen, machtig ik Mila Herweijer om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )