Uitloop werkzaamheden brug in Grietpolderweg

D.m.v. deze petitie wil ik druk uitoefenen om de werkzaamheden aan de nieuwe brug in Grietpolderweg voort te zetten/af te ronden. Momenteel ligt het werk stil door een, voor mij onbekende, reden. In eerste instantie zouden de werkzaamheden eind september gereed zijn, inmiddels is het november. De afsluiting van de grietpolderweg leidt tot overlast en gevaarlijke situaties op omleidingswegen door het Verlaat en Nokweg. Mogelijk dat het delen en tekenen de gemeente Kaag en Braassem beweegt tot maatregelen richting de betreffende aannemer Smit's bouwbedrijf BV.

Door te ondertekenen geef ik Fam van Gans toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.