UEFA arbitrage voor de bekerfinale

Onafhankelijke UEFA arbitrage voor de bekerfinale! Al wat we willen is een eerlijke finale voor beide ploegen!

Na de talloze flagrante scheidsrechterlijke falingen eerder dit seizoen, zelfs niet alleen bij matchen van RAFC, is het duidelijk dat de Belgische arbitrage en VAR op zijn best onbekwaam en op zijn ergst duidelijk vooringenomen is of een bepaalde agenda heeft, meestal in het voordeel van de grotere ploegen

Daarom hierbij een oproep om de bekerfinale te laten fluiten door een neutrale buitenlandse UEFA scheidsrechter en VAR die niet van de corrupte Belgische voetbalbond afhangen.

Het gaat tenslotte over Europese plaatsen.
Een Europese arbitrage is noodzakelijk om vooringenomenheid en bevoordeling te vermijden. Al hetgeen we vragen is een eerlijke match met een eerlijke en neutrale wedstrijdleiding.

Door te tekenen geef ik Maarten Cautereels toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.