Ook gedupeerde met zonnepanelen? = ik trek stekker uit!

De regering boycot terug de werkende mens! Met het tekenen van deze petitie gaat u akkoord dat wanneer de regering niet kan garanderen dat de mensen met zonnepanelen kunnen blijven genieten tot 15 jaar minimaal dat u per direct als eigenaar de zonnepanelen uitschakelt.

Stel u voor dat meer dan 100 000 huishoudens met zonnepanelen de stekker uit trekken. Dit zal de regering onder druk zetten om actie te ondernemen. Dit betekend dat minder gratis groene stroom gegenereerd word en meer geproduceerd moet worden. In de toekomst wil de regering een elektriciteitscentrale uitschakelen en mikken hun doel op meer groene energie. Ze zijn goed bezig!

Door te ondertekenen geef ik Heino Schietecatte toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.